Що робити, якщо працівники скаржаться на колегу

Медичне право
23 серпня 2022 року
|
1 хвилину Читати
user icon
Ірина Шкарівська
адвокат, Київ

СИТУАЦІЯ

До закладу охорони здоров’я надійшла колективна скарга, що один із заступників директора порушує вимоги професійної етики й деонтології. Автори скарги — працівники одного з відділень цього ж закладу. Як діяти директору?

РІШЕННЯ

Будь-яка скарга — це різновид звернення громадян. Тож розглядайте її з урахуванням вимог:

Скарга — звернення з вимогою поновити права й захистити законні інтереси громадян, що порушили діями (бездіяльністю), рішеннями державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, уст...

  • Open ChapterЗміст
  • Open All VersionsВерсії публікації