Що робити, якщо працівники скаржаться на колегу

Медичне право
23 серпня 2022 року
|
1 хвилину Читати
user icon
Ірина Шкарівська
адвокат, Київ

СИТУАЦІЯ

До закладу охорони здоров’я надійшла колективна скарга, що один із заступників директора порушує вимоги професійної етики й деонтології. Автори скарги — працівники одного з відділень цього ж закладу. Як діяти директору?

РІШЕННЯ

Будь-яка скарга — це різновид звернення громадян. Тож розглядайте її з урахуванням вимог:

Скарга — звернення з вимогою поновити права й захистити законні інтереси громадян, що порушили діями (бездіяльністю), рішеннями державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, уст...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search