СИТУАЦІЯ
До закладу охорони здоров’я надійшла колективна скарга, що один із заступників директора порушує вимоги професійної етики й деонтології. Автори скарги — працівники одного з відділень цього ж закладу. Як діяти директору?
РІШЕННЯ
Будь-яка скарга — це різновид звернення громадян. Тож розглядайте її з урахуванням вимог:
- Закону України «Про звернення громадян» від 02.10.1996 № 393/96-ВР (далі — Закон про звернення громадян);
- Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою КМУ від 14.04.1997 № 348;
- внутрішніх локальних актів закладу, пов’язаних із процедурою розгляду звернень громадян.
Скарга — звернення з вимогою поновити права й захистити законні інтереси громадян, що порушили діями (бездіяльністю), рішеннями державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, уст...