Структура закладу охорони здоров’я — один із основних управлінських документів, що визначає підпорядкованість персоналу та підрозділів (відділів) і впливає на розробку всієї подальшої документації надавача медпослуг.
Зазвичай Структуру відображають у схемах, рідше — у таблицях зі штатною чисельністю. Щоб сформувати Структуру у формі таблиці зі штатною чисельністю, можете використати форму, що передбачає Збірник уніфікованих форм організаційно-розпорядчих документів, розроблений Українським науково-дослідним інститутом архівної справи та документознавства.
Та все ж рекомендуємо розробити Структуру у формі схеми з орієнтованим виділенням підпорядкованості підрозділів закладу чи кабінету.
Структура — обов’язковий документ для ЗОЗ, для ФОП — не обов’язкова
Особливу увагу Структурі має приділити заклад, що готується до акредитації. Адже, якщо маєте затверджену Структуру, що відповідає завданням та функціям, визначеним у положенні (статуті) закладу, та відображає сис...