Як розробити й затвердити Структуру закладу охорони здоров’я та кабінету ФОПа

Фінансово-господарська діяльність
19 серпня 2022 року
|
1 хвилину Читати
user icon
Анастасія Кравець
юрист приватної практики, адвокат, Київ

Структура закладу охорони здоров’я — один із основних управлінських документів, що визначає підпорядкованість персоналу та підрозділів (відділів) і впливає на розробку всієї подальшої документації надавача медпослуг.

Зазвичай Структуру відображають у схемах, рідше — у таблицях зі штатною чисельністю. Щоб сформувати Структуру у формі таблиці зі штатною чисельністю, можете використати форму, що передбачає Збірник уніфікованих форм організаційно-розпорядчих документів, розроблений Українським науково-дослідним інститутом архівної справи та документознавства.

Та все ж рекомендуємо розробити Структуру у формі схеми з орієнтованим виділенням підпорядкованості підрозділів закладу чи кабінету.

Зверніть увагу

Структура — обов’язковий документ для ЗОЗ, для ФОП — не обов’язкова

Особливу увагу Структурі має приділити заклад, що готується до акредитації. Адже, якщо маєте затверджену Структуру, що відповідає завданням та функціям, визначеним у положенні (статуті) закладу, та відображає сис...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search