СИТУАЦІЯ
Пацієнт вимагає повернути гроші. Як зафіксувати повернення? Як пересвідчитися, що він нікуди не поскаржиться?
РІШЕННЯ
Керівник закладу охорони здоров’я чи лікар, який займається приватною практикою, насамперед має уважно вивчити фактичні обставини скарги і підписану пацієнтом документацію. Відтак — вирішити, чи задовольняти претензії пацієнта, чи відмовити в цьому.
Доволі часто ліцензіати погоджуються повернути гроші пацієнту незалежно від того, на чиєму боці правда. Роблять це для того, аби уникнути подальшого розвитку або розголосу конфлікту, особливо якщо сума претензії для закладу або лікаря неістотна. Однак сам лише факт повернення коштів може не вплинути на розв’язання конфліктної ситуації або ж і взагалі матиме протилежний ефект. Якщо пацієнту повернуть гроші, він може вирішити, що заклад визнає свою помилку. А отже — вимагатиме відшкодувати ще й моральну шкоду.
Якщо все-таки вирішите задовольнити вимогу пацієнта, зафіксуйте факт повернення грошей у письмовому договорі ...